Szkolenia zawodowe
Telemarketer
Cele szkolenia: Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do efektywnej telefonicznej obsługi klienta.
Zakres tematyczny szkolenia:
-
Etapy obsługi telefonicznej
-
Przygotowanie-cele obsługi -zasady opieki nad klientem-cechy głosu-styl rozmowy, którego należy unikać
-
Powitanie-ustalenie relacji – celu-jak zainteresować rozmową klienta-użyteczne i niewłaściwe sformułowania
-
Rozpoznawanie potrzeb-potrzeby klientów -motywacje klientów-efektywne słuchanie -najważniejsze typy pytań-najmniej pożądane pytania-technika zadawania pytań
-
Prezentacja-style rozmów telefonicznych-nasz styl firmowy -efektywna prezentacja
-
Rozpatrywanie obiekcji-trudna rozmowa
-
Zamykanie
Więcej o nas
Gwarancja dopasowania oferty do indywidualnych wymagań i możliwości Klientów