Szkolenia biznesowe
Telewindykacja
Głównym celem szkolenia, jest wyćwiczenie umiejętności przydatnych w procesie monitorowania należności lub wstępnej windykacji telefonicznej przez osoby, które nie są specjalistami w tym zakresie. Zajęcia koncentrują się przede wszystkim na praktycznym aspekcie kontaktu z Klientem opóźniającym płatności.
Dzięki szkoleniu będziesz umiał/potrafił:
-
Naukę techniki zbierania i weryfikowania informacji o kontrahencie,
-
Ćwiczenie rozmów z trudnym klientem, czyli co, jak i kiedy powiedzieć,
-
Omówienie elementów, na które należy zwracać szczególną uwagę podczas prowadzenia rozmów telefonicznych,
-
Ćwiczenie technik zwiększających skuteczność negocjacji windykacyjnych,
-
Stosowanie gotowych banków zwrotów, które można wykorzystać podczas rozmowy z klientem,
-
Naukę oceny „typu” rozmówcy oraz umiejętność doboru środków, które można zastosować podczas rozmowy.
Gwarancja dopasowania oferty do indywidualnych wymagań i możliwości Klientów