Szkolenia biznesowe

Telewindykacja

Głównym celem szkolenia, jest wyćwiczenie umiejętności przydatnych w procesie monitorowania należności lub wstępnej windykacji telefonicznej przez osoby, które nie są specjalistami w tym zakresie. Zajęcia koncentrują się przede wszystkim na praktycznym aspekcie kontaktu z Klientem opóźniającym płatności.

Dzięki szkoleniu będziesz umiał/potrafił:

  • Naukę techniki zbierania i weryfikowania informacji o kontrahencie,

  • Ćwiczenie rozmów z trudnym klientem, czyli co, jak i kiedy powiedzieć,

  • Omówienie elementów, na które należy zwracać szczególną uwagę podczas prowadzenia rozmów telefonicznych,

  • Ćwiczenie technik zwiększających skuteczność negocjacji windykacyjnych,

  • Stosowanie gotowych banków zwrotów, które można wykorzystać podczas rozmowy z klientem,

  • Naukę oceny „typu” rozmówcy oraz umiejętność doboru środków, które można zastosować podczas rozmowy.

Więcej o nas

Gwarancja dopasowania oferty do indywidualnych wymagań i możliwości Klientów