Szkolenia zawodowe

Telemarketer

Cele szkolenia: Dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do efektywnej telefonicznej obsługi klienta.

Zakres tematyczny szkolenia:

  • Etapy obsługi telefonicznej

  • Przygotowanie-cele obsługi -zasady opieki nad klientem-cechy głosu-styl rozmowy, którego należy unikać

  • Powitanie-ustalenie relacji – celu-jak zainteresować rozmową klienta-użyteczne i niewłaściwe sformułowania

  • Rozpoznawanie potrzeb-potrzeby klientów -motywacje klientów-efektywne słuchanie -najważniejsze typy pytań-najmniej pożądane pytania-technika zadawania pytań

  • Prezentacja-style rozmów telefonicznych-nasz styl firmowy -efektywna prezentacja

  • Rozpatrywanie obiekcji-trudna rozmowa

  • Zamykanie

Więcej o nas

Gwarancja dopasowania oferty do indywidualnych wymagań i możliwości Klientów